VEKOP-1.3.1-16-2017-00143

 

 

 

 

Projekt azonosítószáma: VEKOP-1.3.1-16-2017-00143

Kedvezményezett neve: ACROL HUNGARY Kft.

Projekt címe: Az ACROL HUNGARY Kft. exportképességének és versenyképességének növelése a Pittio Oumo kiállításon való megjelenéssel.

Támogatás összege: 2 708 516 Ft

Támogatás mértéke: 49,99 %

 

 

Projekt leírása:

 

A vállalkozás gyors és hatékony munkavégzésének alapja, hogy a táskák megtervezésétől, a kivitelezésig a teljes folyamatot saját maga végzi el. A kölcsönös előnyökön alapuló együttműködés alapja a megbízhatóság, a rugalmasság a precizitás és a versenyképes ár.

A vállalkozás több, mint 70 viszonteladói hálózattal rendelkezik, ezen felül disztribúciós szakbolton és nagyáruházakon keresztül is értékesít. A kereskedői hálózat ("merchandising"-gal együtt) és központi továbbképzési/mintaterem, több mint 10 embert dedikál, akik nemzetközi marketing tapasztalattal rendelkeznek.

A vállalkozás vevőinek száma idén 25 volt, melyből 25 vállalkozás volt külföldi vállalkozás vagy külföldi vállalkozás magyarországi leányvállalata, ezért a külföldi árbevétel 82 %-a az összes bevételnek. Az Acrol Hungary Kft. termékeiből és szolgáltatásaiból export árbevétel 2014-ben 260,4 m forint, 2015-ben 237,7 m forint és 2016-ban 302,8 M Ft volt.

Az Acrol Hungary Kft. menedzsmentje további növekedési potenciállal számol.  A vállalat ismertsége Magyarországon nagyon jó, de cél, hogy az ismertség Európában minél nagyobb legyen. Ehhez folyamatosan részt vesz a nemzetközi divat és ruházati szakmai kiállításokon úgymint a Pitti Oumo (2017.június 13-16). Külön sikerként értelmezhető, hogy az európai ismertség mellett megjelent a világszintű ismertség szintje is. A szakmai kiállításokon való megjelenés sikerét jól mutatja, hogy az elmúlt években a vállalat külföldre teljesített szolgáltatási árbevétele stabilan 76-85% között mozog. Mivel az export árbevétel is folyamatos növekedést mutat, így elmondható, hogy a vállalkozás exportnövekedési potenciállal rendelkezik.

Az elmúlt két évben nem növekedett, azonban folyamatos fejlesztéseket hajtott végre, valamint bővítette telephelyét és gépparkját, így nagy hozzáadottérték-növekedési potenciállal rendelkezik.

A szakmai vásárokon való részvétel elengedhetetlenül fontos az ismertség szélesítéséhez, a vevői kör megtartásához, bővítéséhez, az export árbevétel növeléséhez, ezért a Acrol Hungary Kft.  a következő szakmai vásárokon vett részt 2016-2017-ben:

Capsule 2017 január 24-26 – Paris

Pitti Immagine Uomo 2017 január 10-13 – Firenze

Premiere Classe 2016 szeptember 29 – október 2 – Paris

D&A 2016 szeptember 17-19 – New York

London Showrooms – 2016 június – Paris

Pitti Immagine Uomo – 2016 június 14-17 – Firenze

Az idei évben pedig további 3 kiállításon kíván megjelenni az Acrol Hungary Kft. (Tranoi Paris Mens - Paris- Június 23-25, Mipel - Milano - Szeptember 17-20, White Show - Szeptember 23-25)

PITTI UOMO

A világon a legfontosabb férfi ruházati és kiegészítők platformja. Évente 2-szer kerül megrendezésre, az aktuális évhez képest a következő év tavasz/nyári, illetve ősz/téli kollekcióival. A vállalkozás vezetői itt találkoznak régi ügyfelekkel is a világ minden tájáról, illetve itt alakít ki új kapcsolatokat, szerez új partnereket, ezért a vásáron való megjelenés kulcsfontosságú a külföldi terjeszkedéshez, új projektek elindításához.

Firenzében a Pitti Uomo, a férfidivat egyik legjelentősebb kiállítása és showja. Ez a gyakorlatban azt jelenti, hogy Firenze utcái megtelnek öltözködésmániás férfiakkal, akik nem követik, hanem diktálják a divatot, és nagyon boldogok, ha a streetfashion divatfotósok megcsodálják szettjüket és bekerülnek valamelyik magazin összeállításba.

A Firenze belvárosában, egy eredetileg erődítményként szolgáló helyszínen kerül megrendezésre, ezért ott van mindenki aki valaha számított, ma számít vagy abban reménykedik, hogy a jövőben számítani fog ebben a szakmában. A vásár bejáratánál lelkes amatőr és profi paparazzik vadásznak, az ismert és ismeretlen arcokra, akik öltözete, megjelenése vagy attitűdje sokak számára jelenthet valamit.

A kiállítás nem más, mint a szakma, a gyártók és tervezők, valamint a világ minden pontjáról ide sereglett „buyerek” felvonulása, ahol egymásra szinte ráígérve mutatja meg mindenki, hogy ő maga mennyire kreatív, bátor és egyedi.

Számokban:

Olasz kiállító márkák: 680 10/13 January 2017            

Külföldi kiállító márkák: 540      

Olasz buyerek: 15.500

Külföldi buyerek: 8.800

 Regisztrált újságírók: 1.971

Média résztvétel: 1.062

 Kiállítók a következő országokból vesznek részt: Australia, Austria, Belgium, Bulgaria, Canada, China, Denmark, Ethiopia, Finland, France, Japan, Germany, Great Britain, Hong Kong, Hungary, India, Ireland, Lithuania, Luxembourg, Malta, Mexico, Netherlands, Norway, Portugal, Principato di Monaco, Rep. San Marino, Singapore, South African Republic, South Korea, Spain, Sweden, Switzerland, Taiwan, Turkey, United States

 Buyerek a következő országokból vesznek részt a kiállításon: Albania, Algeria, Andorra, Angola, Argentina, Armenia, Australia, Austria, Azerbaijan, Belarus, Belgium, Benin, BosniaErzegovina, Brazil, Bulgaria, Canada, Chile, China, Colombia, Costa Rica, Croatia, Czech Republic, Cyprus, Denmark, Dominican Republic, Egypt, Esthonia, Finland, France, Georgia, Germany, Ghana, Great Britain, Greece, Guatemala, Hong Kong, Hungary, Iceland, India, Indonesia, Iran, Iraq, Ireland, Israel, Japan, Kazakhstan, Lebanon, Lettonia, Liechtenstein, Lithuania, Luxembourg, Malasya, Malta, Mauritius, Mexico, Moldavia, Mongolia, Montenegro, Morocco, Netherland, New Zealand, Nigeria, Norway, Oman, Pakistan, Panama, Philippines, Poland, Portugal, Principato di Monaco, Puertorico, Qatar, Rep. San Marino, Reunion Island, Rumania, Russia, Saudia Arabia, Senegal, Serbia, Singapore, Slovakia, Slovenia, South African Republic, South Korea, Spain, Sweden, Switzerland, Syria, Taiwan, Thailand, Tunisia, Turkey, United Arab Emirates, U.S.A.,

A kiállítás honlapja itt érhető el: https://www.pittimmagine.com/en/corporate/fairs/uomo.html